Usein kysytyt kysymykset, Pirkanmaa

Mitkä ovat toimitustavat?

Kotiinkuljetus on mahdollista koko Tampereen alueella (pois lukien Teisko, Terälahti) ja Pirkkalaan.

Mitä noutopalvelu tarkoittaa?

Noutopalvelusta voit noutaa tavarat silloin, kun se itselle parhaiten sopii. Valitset vain sopivimman aikavälin, niin keräämme tavarat puolestasi. Noutopalvelulla säästät aikaa, kun tavarat ovat valmiiksi kerätty.

Missä noutopalvelu sijaitsee?

Noutopalvelu on Prisma Koivistonkylässä, Prisma Nokialla ja Prisma Lielahdessa.

Mitä, jos en ehdi hakemaan tavaroita valitsemaani toimitusaikaan?

Tilaamalla sitoudut noutamaan tuotteesi valitsemasi aikaikkunan sisällä. Jos et kuitenkaan ehdi noutopisteelle sovitusti, ole yhteydessä asiakaspalveluun ja voit tiedustella mahdollisuutta noutaa tilauksesi myöhemmin (puh. 010 76 72950). Pyrimme järjestämään asiat niin että voit noutaa tuotteesi myöhemmin, rajallisista säilytystiloista johtuen emme kuitenkaan pysty takaamaan myöhäisempää noutoa.

Voivatko tuotteet odottaa noutopisteessä yön yli?

Taataksemme tuotteiden laadun, emme säilytä tuotteita yön yli. Jos ostoksissa ei ole lainkaan tuoretuotteita, voimme asiakkaan pyynnöstä säilyttää tuotteet yön yli.

Minne voin tilata kotiin toimituksen?

Kotiinkuljetus on mahdollista koko Tampereen alueella (pois lukien Teisko, Terälahti) ja Pirkkalaan. Voit tarkistaa, oletko kotiinkuljetus alueella, täältä: https://www.foodie.fi/delivery_wizard/address_check. Mikäli et asu tällä alueella, voit käyttää noutopalvelua.

Mitä tapahtuu, jos toimitus on myöhässä?

Jos syystä tai toisesta toimitus on myöhässä, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi ja sovimme tarkemmin tilauksen toimittamisesta.

Mitä, jos en ole kotona, kun toimitus tulee?

Lupaamme toimittaa tuotteet asiakkaan valitsemassa aikaikkunassa. Jos et ole silloin paikalla, etkä ole ilmoittanut siitä asiakaspalveluun, palautetaan tuotteet takaisin myymälään. Jos kuljettaja lähtee uudestaan toimittamaan tilausta, veloitetaan tehdystä lisätyöstä 11€.

 

Tilausaikaa on vielä jäljellä, mutta järjestelmä ei anna minun valita haluamaani aikaikkunaa. Mistä on kyse?

Jokaiselle tilausikkunalle on määritetty tilausten maksimimäärät käytössä olevan keräily- ja kuljetuskapasiteetin mukaan. Toimitusikkunat voivat sulkeutua aikaisemmin, jos tilauksia on paljon. Täysi tilausikkuna näkyy tilausvaiheessa harmaalla värillä.


Ongelmatilanteissa ota yhteyttä:

 

Koivistonkylä noutopalvelu ja kotiinkuljetus

Asiakaspalvelu

Puhelinnumero: 010 767 2950
Sähköposti: Kauppakassi.PrismaKoivistonkyla@sok.fi
Osoite: Lempääläntie 21, 33820 Tampere

Puhelun hinta: 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min

Aukioloajat

Ma-La klo 7-18