Foodie.fi-kirjautuminen on uudistunut

Foodie.fi-palveluun kirjaudutaan jatkossa S-tunnuksella. Tämän johdosta jokaisen asiakkaan on rekisteröidyttävä ja kirjauduttava palveluun uudelleen. HUOM! Ensimmäisen kirjautumisen jälkeen myymälävalintasi on saattanut muuttua.

Tilaukset, suosikit, ostoslistat ja muut vanhat tiedot saa siirrettyä uusille tunnuksille S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin, jolloin ne ovat jatkossakin käytettävissäsi verkko-ostoksia tehtäessä. Huomioithan, että tietojen siirto on tehtävä viimeistään maanantaina 9.12.2019. HUOM! Mikäli haluat muokata jo olemassa olevaa tilausta, tietojen siirto on tehtävä ensimmäisellä kirjautumiskerralla.

S-tunnus toimii useissa S-ryhmän palveluissa, kuten Sokos.fi-verkkokaupassa, S-kanavalla ja Sokos Hotelsin verkkosivuilla. Tunnistautumalla rekisteröinnin yhteydessä asiakasomistajaksi kerrytät jatkossakin Bonusta ostoksistasi.


Yritysasiakkaille oma käyttäjäprofiili

Yritysasiakkaat kirjautuvat jatkossa Foodie.fi-palveluun omilla yrityskohtaisilla S-tunnuksillaan. Näin yritykselle tehdyt ostot pysyvät helposti erillään henkilökohtaisesta asioinnista. Huomioithan, että S-Business-kortilla ja laskutussopimusnumerolla maksaminen onnistuu vain yritysasiakkaana.

Yritystunnus luodaan valitsemalla rekisteröityessä ”Yritysasiakas” -vaihtoehto.

Luo uusi S-yritystunnus

Lue lisää

 


Uudet Foodie.fi-mobiilisovellukset

iOS- ja Android–puhelinsovelluksista on julkaistu uudet versiot. Päivitäthän sovelluksesi uusimpaan versioon, sillä vanhat sovellukset eivät enää jatkossa toimi.

Lataa uudistunut Foodie.fi-sovellus:

 

 


Säilytä ostohistoriasi – toimi näin

         

 

1. Kirjaudu Foodie.fi:hin S-tunnuksella klikkaamalla sivuston yläreunassa näkyvää ‘Kirjaudu’-painiketta. Mikäli sinulla ei ole vielä S-tunnusta, voit luoda sen ‘Kirjaudu’-painikkeen kautta.

2. Kirjautumisen jälkeen klikkaa Foodie.fi:n etusivulla näkyvää ‘Siirrä tietosi’ -banneria tai siirry suoraan tänne.

3. Anna tietojensiirtosivulla vanha Foodie.fi-käyttäjätunnuksesi (sähköpostiosoite) ja klikkaa ‘Siirrä asiakastiedot’-painiketta.

4. Saat sähköpostiosoitteeseesi pyynnön hyväksyä tietojesi siirto vanhasta Foodie.fi-tilistä S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteriin. Klikkaa tässä sähköpostissa näkyvää ‘Hyväksy’-nappia.

5. Palvelu saattaa pyytää sinua kirjautumaan uudelleen S-tunnuksella. Kun näet tekstin ‘Vanhan tilisi tiedot on siirretty!’, tietosi ovat siirtyneet S-tunnukseen.

 

Huomaa, että sinun tulee olla kirjautuneena S-tunnukseen, että voit siirtää tunnuksesi Foodie.fi:stä. Jos tarvitset apua, katso tarkemmat ohjeet tästä.  

 


Yleisimmät kysymykset

Katso tästä vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.