Helpotusta ja hyvinvointia kiireiseen arkeen!

Nyt löydät meiltä 7 valmiiksi koottua ruokakassia arjen helpottamiseen ja suoraan kotiovelle kuljetettuna. Ruokakassien laajasta kirjosta löydät mieleisen vaihtoehdon, sillä uusista ruokakasseista löydät nyt myös liha- ja kalavaihtoehdot. Katso alta ruokakassien tarkempi sisältö.

Toteutettu yhteistyössä: Vegmeals & Wellmeals

Huom! Ruokakassit tilattavissa vain pääkaupunkiseudulla. Muista valita myymäläksesi Alepa Kauppakassi

Löydät ruokakassit ja niiden sisällöt täältä tai lue alta tarkemmin!



Ruokakassit neljälle

 
 Osta tästä
Arkikassi 1
1. Yrtti-uunilohi fetajuustolla ja paahdetut bataatit
2. Feta-juures-linssi-salaatti
3. Tomaattinen uunikala katkaravuilla ja pinaatti-perunamuusi
4. Papu-pasta-keitto

NELJÄLLE

Lisäksi tarvitset: suolaa, mustapippuria, valkopippuria, oliiviöljyä, 1 kasvisliemikuutio sekä kuivattua oreganoa. Lisäksi tarvitset sauvasekoittimen tai vastaavan perunamuusin valmistukseen.

 
 Osta tästä
Arkikassi 2
1. Lämmin kikhernesalaatti kvinoalla
2. Kana-kookoscurry riisillä
3. Kasvisfrittata
4. Välimeren lihapullat tomaattikastikkeessa ja lohkoperunat

NELJÄLLE

Lisäksi tarvitset: oliiviöljyä, suolaa, mustapippuria, kuivattua basilikaa, juustokuminaa, öljyä paistamiseen, kuivattua rosmariinia, kuivattua oreganoa, kuivattua persiljaa, (gluteenitonta) soijakastiketta sekä kurkumaa.

 
 Osta tästä
Wellmeals kassi 1
1. Yrttilihapullat juuresmuussilla ja limekastikkeella
2. Katkarapu “stir fry”, kvinoaa ja kasviksia
3. Kasvispihvejä, salaattiwrapit ja avokadokastike
4. Herkullisen pehmeä linssikeitto

NELJÄLLE

Lisäksi tarvitset: suolaa, mustapippuria, neitsytoliiviöljyä, öljyä paistamiseen, gluteenitonta soijakastiketta, kuivattua timjamia, juustokuminaa, kuivattua chiliä kurkumaa, kasvisliemikuutio, 4 rkl gluteenittomia jauhoja Lisäksi tarvitset sauvasekoittimen tai vastaavan.

(GLUTEENITON, MAIDOTON)

 
 Osta tästä
Wellmeals kassi 2
1. Porkkanaletut ja hernehummuksella
2. Uunikalaa valkosipulilla, sitruunalla ja kvinoalla
3. Jauhelihabolognese kukkakaalimuussilla
4. Pehmeä juureskeitto siemenillä

NELJÄLLE

Lisäksi tarvitset: suolaa, mustapippuria, jauhettua korianteria oreganoa, jauhettua chiliä, öljyä paistamiseen, neitsytoliiviöljyä (n. 0,5 dl) glut. soijakastiketta, 1 luomu kasvisliemikuutio Lisäksi tarvitset sauvasekoittimen tai vastaavan.

(GLUTEENITON, MAIDOTON)
 
 Osta tästä
Vegmeals kassi 3

1. Kikhernecurry cashewkermalla ja riisinuudeleilla
2. Herkullisen täyttävä linssikeitto
3. Palak tofu sekä kvinoaa
4. Papupyöryköitä juuresmuussilla ja yrttikastikkeella

NELJÄLLE

(VEGAANINEN, GLUTEENITON)

Lisäksi tarvitset: suolaa, mustapippuria, kurkumaa, juustokuminaa, chilijauhetta, kuivatua timjamia, 1 kasvisliemikuutio, neitsytoliiviöljyä + öljyä paistamiseen 0,5 dl valitsemiasi gluteenittomia jauhoja (esim kaura, tattari) Tarvitset blenderin / sauvasekoittimen tai vastaavaan.
 
 Osta tästä

Vegmeals kassi 2

1. Pinaattiletut hernehummuksella ja puolukoilla
2. Avokadopestopasta
3. Ruokaisat linsseillä täytetyt bataatit
4. Herkkusienirisotto

NELJÄLLE

(VEGAANINEN, GLUTEENITON)

Lisäksi tarvitset: suolaa, mustapippuria, valkosipulijauhetta, kurkumaa, kuivattua basilikaa, luomu kasvisliemikuutioita, leivinjauhetta, oliiviöljyä (noin 2 dl) sekä haluamaasi öljyä paistamiseen. Lisäksi tarvitset sauvasekoittimen ja / tai tehosekoittimen.
 
 Osta tästä

Vegmeals kassi 1

1. Runsas kvinoasalaatti omenalla
2. Ihana bataattikeitto paahdetuilla kikherneillä
3. Pehmeä linssibolognese
4. Täyttävä tofu-sieniwokki \nriisinuudeleilla

NELJÄLLE
(VEGAANINEN, GLUTEENITON)


Lisäksi tarvitset: neitsytoliiviöljyä (n. 1 dl) + öljyä paistamiseen, suolaa, mustapippuria, juustokuminaa, kurkumaa, kuivattua oreganoa, paprikajauhetta, gluteenitonta soijakastiketta, luomu kasvisliemikuutioita ja vaahterasiirappia (tai hunajaa, jos käytät)