Tietoa maksamisessa ilmenneistä ongelmista

Palvelussamme voi ilmetä S-Pankin maksamisen yhteydessä ongelmia Mac, iPhone tai iPad -käyttäjillä.

Mikäli käytät Safari-selainta, tarkista seuraavat asetukset:
Evästeet on oltava sallittu. Tarkistathan, että seuraavat ruudut EIVÄT OLE RASTITTUNA: ‘Estä seuranta sivujen välillä’ ja ‘Estä kaikki evästeet’.

Pääset näihin asetuksiin
Valitse iPhonessa, iPadissa tai iPod touchissa: Asetukset > Safari
Valitse Macissa: Safari > Asetukset -> Verkkosivustot välilehti

 

Lisäksi maksamisessa on ollut muita ongelmia, mutta niihin on julkaistu korjaus 3.2. Mikäli maksamisen ongelmat edelleen toistuvat, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluun.

Kirjautumisessa on ollut virhetilanne maanantaina ja tiistaina, mutta se on saatu korjattua. Mikäli kirjautumisen ongelmat edelleen toistuvat, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluun.