Voit kertoa tilauksen yhteydessä, saako keräilijä korvata tuotteen vai ei. Oletuksena on, että kaikki tuotteet voidaan korvata.

Ostoslista-sivulla on Salli tuotteiden korvaaminen -teksti ja sen vieressä valintaruutu, josta voit sallia joko korvaamisen kaikille tuotteille tai kieltää sen. Voit myös sallia tai kieltää korvaamisen tuotekohtaisesti klikkaamalla tuotteen vieressä olevaa valintaruutua. Rastitettu ruutu = tuotteen saa korvata, tyhjä ruutu = tuotetta ei saa korvata.

Mikäli kiellät tuotteen korvaamisen ja valitsemasi tuote on loppunut myymälältä, tilaus toimitetaan ilman kyseistä tuotetta. 

Mikäli olet sallinut tuotteiden korvaamisen, saat myös tiedon siitä, millä tuotteella puuttuva tuote on korvattu. Tieto tulee sähköpostitse saatavassa keräysvahvistuksessa.

Voit myös helpottaa keräilijän työtä kirjoittamalla ohjeita tilauksen loppuvaiheessa ”Viesti keräilijälle”-kenttään. Näin varmistamme yhdessä palvelun hyvän laadun.

 

Keräilyssä noudatetaan ensisijaisesti seuraavia yleisiä korvaamisperiaatteita:

1) Laktoositon korvataan laktoosittomalla.

2) Vähälaktoosinen korvataan vähälaktoosisella tai laktoosittomalla.

3) Gluteeniton korvataan gluteenittomalla.

4) Luomu korvataan luomulla.

5) Sokeriton korvataan sokerittomalla.

6) Kevyt- tai light-tuote korvataan kevyellä tai lightilla.

7) Kotimainen korvataan kotimaisella.

8) Tuote korvataan samanmakuisella tuotteella.

 

Ensisijaisella korvauksella tarkoitetaan tilannetta, jossa esimerkiksi tilaamaasi luomu -tuotetta ei ole saatavilla luomuversiona, voidaan tuote korvata vastaavalla tuotteella, joka ei ole luomua. Kuitenkaan esimerkiksi gluteenitonta tai maidotonta ei koskaan korvata gluteenia sisältävällä tai maitoa sisältävällä tuotteella.  

Pyrimme aina ajattelemaan tilausta kokonaisuutena, mutta keräilijä ei aina tiedä sitä, mikä juuri sinun syysi on tilata tietty tuote. Mikäli sinulla on tiettyjä vaatimuksia korvaavalle tuotteelle, toivomme että kerrot ne “lisää viesti” -kentän kautta tuotteen kohdalle. Näin osaamme palvella sinua entistäkin paremmin! Riittää, että kirjoitat tekstin kerran -se pysyy profiilissasi aina seuraavissa tilauksissa. Muistathan kuitenkin postaa tekstin, mikäli se ei ole enää aiheellinen. 

tuotteen_korvaaminen1