Sale Raksila yhteystiedot

Puhelinnumero: 044 788 5041

Sähköposti: kauppakassi.oulu@sok.fi

Osoite: Tehtaankatu 1, 90130 Oulu

Puhelun hinta:

Normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu.

Asiakaspalvelu on tavoitettavissa klo 8-21.

Sale Raksilan toimitus- ja noutoajat sekä hinnat

Toimitushinnat

  • Huom! Toimitushinnat saattavat vaihdella kellonajan ja tilauspäivän mukaan. Täsmällisen hintatiedon näet varauskalenterissa varatessasi sinulle sopivinta toimitusaikaa.

  • Kauppakassin kotiinkuljetus alkaen S -etukortilla 9,90 € , ilman S -etukorttia 12,90 €.

  • Kauppakassin nouto alkaen S-etukortilla alkaen 3,90 €, ilman S-etukorttia 6,90 €.

  • Saman päivän tilauksiin lisäämme 5€ pikatoimituslisän.

Noutomyynnin toimitusajat

Maanantai-sunnuntai

Nouto             Tilaus viimeistään
12-14klo 23.00
15-18klo 11.00
18-21klo 11.00
  

Kotiinkuljetuksen toimitusajat

Maanantai-perjantai

Toimitus       Tilaus viimeistään
14-16 klo 11.00
18-20 klo 11.00
  

Sale UKK

Yleistä

Mikä on Sale Kauppakassi?

Sale Kauppakassi on ruokaverkkokauppa, joka palvelee Oulun asukkaita ja yrityksiä toimittamalla tilauksia sekä tarjoamalla noutopalvelun. Voit tarkistaa Foodie-palvelusta, sijaitseeko osoitteesi kuljetuspalvelun toimitusalueella.

Mikä on Sale Kauppakassin valikoima?

Valikoimana on koko 4000 tuotteen valikoima muutamalla rajoituksella. Valikoimasta on rajattu pois tupakkatuotteet. Kotiinkuljetuksella ei saa tilattua alkoholituotteita, mutta noutomyynnin kautta alkoholijuomia voi tilata.

Voinko tilata alkoholituotteita?

Noutomyyntiin voit, mutta et kotiinkuljetukseen. Lainsäädäntö kieltää alkoholin kotiintoimituksen. Jos noutopisteeseen tehty tilaus sisältää alkoholia, tarkastamme noudon yhteydessä kaikilta ostajilta iän. Alkoholituotteet luovutetaan vain henkilöllisyystodistusta vastaan.

Voinko tilata tupakkatuotteita?

Ei voi, laki ei mahdollista tupakkatuotteiden myyntiä Sale Kauppakassista.

Haluaisin tilata Sale Kauppakassista mutta päädyin Foodie.fi sivuille, olenko oikeassa paikassa?

Kyllä olet. Sale Kauppakassi toimii Foodie.fm-palvelussa. Tarkemmin Foodien palvelusta voit lukea kohdassa Foodie-palvelu.

Voivatko yritykset tilata Sale Kauppakassista?

Kyllä voivat. Yritykset voivat hakea laskutusasiakkuutta, minkä jälkeen tilaukset laskutetaan jälkikäteen. Myös korttimaksaminen on mahdollista.

Onko palvelussa minimitilausmäärä?

Ei ole.

Mistä voin kysyä tarvittaessa apua tai lisätietoja?

Sale Kauppakassin ammattitaitoinen asiakaspalvelu auttaa klo 8-21 numerossa 010 788 5041 tai sähköpostilla kauppakassi.oulu@sok.fi

Valikoima

Voiko Sale Kauppakassista ostaa muita, kuin ruokatavaroita?

Toistaiseksi valikoimassa on vain päivittäistavaratuotteet.

Voinko tilata myös kylmä- tai pakastetuotteita?

Kyllä voi, Sale Kauppakassi toimittaa laadukkaasti myös kylmä- sekä pakastetuotteet niin, että kylmäketju säilyy ehjänä. Esimerkiksi noutoa odottavat pakasteet varastoidaan pakkaseen.

Miten voin luottaa laatuun?

Sale Kauppakassin laatuun voi luottaa. Sale Kauppakasseihin keräämme vain mahdollisimman laadukkaita ja tuoreita elintarvikkeita.

Jäänkö ilman haluamaani tuotetta, jos se on loppunut?

Tilauksen viimeistelyvaiheessa järjestelmä kysyy, saako tuotteita korvata. Tämä on merkki keräilijälle, että mikäli tuote on loppu, sen voi korvata toisella vastaavalla tuotteella. Korvaavat tuotteet haetaan niin, että se vastaa alkuperäistä tuotetta mahdollisimman hyvin.

Tilaaminen

Miten tilaan Sale Kauppakassista?

Valitse nettiosoitteeksi www.foodie.fi/oulu. Sen jälkeen kannattaa rekisteröityä. Tämän jälkeen voit rakentaa ostoskorin käyttäen Foodien eri mahdollisuuksia.

Vaihtoehtoisesti voit tilata myös käyttäen Foodien mobiilisovellusta.

Mistä tiedän, että tilaus on mennyt perille?

Onnistuneesta tilauksesta saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, se on merkki siitä, että tilaus on mennyt perille onnistuneesti.

Voinko sopia tietyn kellonajan toimitukselle?

Kyllä voit. Kun teet tilausta, pääset valitsemaan toimitus- tai noutoajan. Lupaamme toimittaa tilaukset valitsemassasi aikaikkunassa.

Miten muokkaan tilausta, perun sen tai siirrän toimitusaikaa?

Voit muokata tilausta, vaihtaa toimitus- tai noutoaikaa tai perua tilauksen Foodie-palvelun kautta siihen saakka, kunnes tilaus on otettu kerättäväksi. Päästäksesi muokkaamaan aiemmin tekemääsi tilausta, sinun täytyy olla rekisteröityneenä palveluun. Valitse ”Näytä tilaushistoria” ylälaidan noutomyynti-ikonista. Vaihtoehtoisesti pääsette tilaushistoriaan myös ”Minä”-kohdasta avautuvasta valikosta kohdasta ”Tilaukset”. Tilaushistoria-näkymästä näet käsittelyssä olevat tilaukset. ”Toiminnat”-napin kohdalta pääset muokkaamaan tilauksen sisältöä. Kaikista tilaukseen tekemistäsi muutoksista saat sähköpostiisi vahvistusviestin.

Voinko tallentaa ostoslistan?

Kyllä voit. Välilehdellä ”ostoslista” kohdassa ”toiminnat” voit tallentaa ostoslistan seuraavaa kertaa varten.

Miten saan yhteyden keräilijään?

Suoraan keräilijään ei saa yhteyttä. Jos tarvitset yhteydenottoa Sale Kauppakassiin, voit hoitaa asian ammattitaitoisten asiakaspalvelijoiden kautta joko numerossa 044 788 5041 tai kauppakassi.oulu@sok.fi.

Toimitus

Mitkä ovat toimitustavat?

Toimitustapana on kotiintoimitus tai nouto Sale Raksilassa olevasta noutopisteestä.

Minne voin tilata kotiintoimituksen?

Sale Kauppakassin toimitusalueelle Oulussa. Riittää, että toimitusosoite on alueella. Tämä mahdollistaa myös tilaukset esimerkiksi työpaikalle.

Mitä tapahtuu, jos toimitus on myöhässä?

Jos syystä tai toisesta toimitus on myöhässä, ilmoitamme siitä asiakkaalle välittömästi ja sovimme tarkemmin toimituksen toimittamisesta.

Voiko kuljettaja jättää tuotteet oven taakse?

Ei voi, ostokset luovutetaan vain henkilökohtaisesti ja maksua vastaan. Oven ulkopuolelle jättäminen ei onnistu, koska haluamme taata tuotteiden laadun.

Mitkä ovat toimitusajat?

Kuljetuspalvelussa toimitusaikaikkunoita on arkisin 2 kpl. Viikonloppuisin ei ole tarjolla kuljetuspalvelua.

Noutopiste palvelee viikon jokaisena päivänä. Noutoikkunoita on tarjolla klo 12 – 21 välisenä aikana.

Voit tarkistaa toimitus- ja noutoajat täältä. Järjestelmä näyttää tilausvaiheessa käytettävissä olevat aikaikkunat. Pääsääntöisesti voit saada toimituksen vielä samalle päivälle, kun tilaat ennen klo 11.

Hinnat ja maksaminen

Mitä Sale Kauppakassi maksaa?

Tuotteiden hinnat ovat täsmälleen samat kuin normaalit Salen hinnat. Päälle tulee keräily- ja toimitusmaksu. Kuljetuspalvelun toimitusmaksu on 9,90€, jos sinulla on S-Etukortti. Noutopalvelun keräysmaksu on 3,90€ asiakasomistajille. Toimitusmaksun näet Foodie-palvelusta, kun valitset toimitus- tai noutoaikaa.

Miten hinnoitellaan esim. hedelmät tai muut punnittavat tuotteet?

Tilaushetkellä hintana on arviohinta, mikä perustuu oikeaan kilohintaan sekä arviopainoon. Kun tuote kerätään, se punnitaan ja maksat siitä aidon painon mukaisen hinnan.

Miten maksan ostokset?

Voit maksaa ostoksesi verkkomaksuna tilausta tehdessäsi ja näin nopeuttaa asiointia, kun tilaus toimitetaan. Verkkomaksun voit tehdä Visa-, Visa Electron tai MasterCard-korteilla. Voit myös valita maksutavaksi kuljetuksen tai noudon yhteydessä maksamisen. Tällöin maksuvälineinä käyvät yleisimmät maksukortit. Huomaathan, että käteinen ei käy maksuvälineenä. Yritysasiakkaat voivat hakea laskutusasiakkuutta ja maksaa laskulla.

Saanko Bonusta?

Kauppakassin kautta tehdyistä kauppapalveluostoksista, keräilymaksusta ja kuljetusmaksusta myönnetään S- Bonusta. Yritysasiakkaille ei voida myöntää bonusta.

Voinko maksaa etukäteen tilauksen yhteydessä?

Kyllä voit. Tilauksen yhteydessä verkkomaksu onnistuu Visa-, Visa Electron- tai Mastercard-kortilla. Voit käyttää joko kortin debit- tai credit-puolta. Verkkomaksusta saat bonukset, kun syötät jäsennumerosi Foodie-palveluun tilauksen yhteydessä.

Sale Kauppakassi tilaus- ja toimitusehdot

Sale Kauppakassi varaa oikeuden muuttaa näitä ehtoja oman harkintansa mukaisesti. Ehtojen muutoksista pyritään ilmoittamaan palvelussa, mutta palvelun käyttäjä sitoutuu omalta osaltaan säännöllisesti tarkistamaan näiden ehtojen sisällön. Jatkamalla palvelun käyttöä käyttäjän katsotaan hyväksyneen kulloinkin päivitetyt ehdot.

Yleistä

Sale Kauppakassi on Osuuskauppa Arinan ruoan verkkopalvelu. Sale Kauppakassi tarjoaa verkko-ostojen keräily-, nouto- ja kuljetuspalvelun. Palvelusta vastaa Osuuskauppa Arina ja palvelu on tuotettu yhdessä Digital Foodie Oy:n kanssa. Noutopiste sijaitsee Sale Raksilan aulassa.

Aukioloajat

Sale Kauppakassi on avoinna kaupan aukiolojen mukaan. Nettipalvelu on aina auki, mutta toimituksia tuodaan vain erillisen toimitusaikakalenterin mukaan arkisin (ma-pe). Noutomyynti palvelee myös la-su. Sale Kauppakassi on suljettu juhlapyhinä ja aattoina. Katso tarkemmat toimitusajat kohdasta ”Toimitusajat”.

Tuotteet

Sale Kauppakassin tuotevalikoima on Sale Raksilan päivittäistavaravalikoima. Alkoholituotteet ja nikotiinituotteet eivät kuulu kotiintoimitusvalikoimaan. Alkoholituotteita voi ostaa noutomyynnistä.

Tuotehinnat

Kaikkien verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat ovat Sale Raksilan normaaleja hintoja. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hinnat päivitetään aina, kun muutoksia Sale Raksilan tuotehinnastossa tapahtuu. Joskus on mahdollista, että jos olet tehnyt tilauksen edellisenä päivänä, on jonkun tuotteen hinta saattanut muuttua. Hintamuutokset ovat kuitenkin aina hyvin pieniä. Muutoksia tapahtuu erityisesti hedelmien ja vihannesten hinnoissa, sillä kyseiset tuotteet ovat sesonkiherkkiä. Asiakkaan tuotteista maksama hinta määräytyy keräyspäivän hinnan mukaan.

Asiakkaat

Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen ja täysivaltainen luonnollinen henkilö. Asiakas vastaa Sale Kauppakassille antamiensa tietojen oikeellisuudesta sekä käyttäjätunnuksen ja salasanan käytöstä ja säilytyksestä. Myös yritykset voivat tilata Kauppakassista. Väärinkäytösten ilmetessä asiakkaalle ei jatkossa kerätä tuotteita tai häntä veloitetaan turhista keräilyistä.

Rekisteröityminen 

Tilataksesi sinun kannattaa rekisteröityä. Rekisteröityminen on suositeltavaa, sillä silloin sinun ei seuraavalla kerralla tarvitse erikseen syöttää järjestelmään omia tietojasi ja samalla myös suojaat omia henkilötietojasi verkossa. Rekisteröitynyt asiakas saa muita monipuolisemmat palvelut. Rekisteröityneen asiakkaan palveluihin kuuluu esim. tilausten muokkaaminen sekä ostoslistojen ja suosikkireseptien tallennus.

Sale Kauppakassilla on oikeus evätä rekisteröityminen ja tarvittaessa sulkea asiakkaan käyttäjätunnus oman harkintansa mukaan.

Toimitus- ja noutoajat

Verkkokauppa kertoo tilatessasi tarkat vaihtoehdot tilausten jättämisen aikataululle, keräiltyjen ostosten nouto- ja toimitusajalle sekä toimituksen hinnalle. Tilauksia voi tehdä samana päivänä, jos palvelussa on vapaita toimitus- ja noutoaikoja. Samana päivänä tehdyistä tilauksista veloitamme lisämaksun. Toimitusmaksuista tarkemmin kohdassa ”Toimitus- ja keräilymaksut”.

Jokaiselle toimitus- ja noutoikkunalle on määritelty maksimikapasiteetti, joten on mahdollista, että toimitusikkuna sulkeutuu jo aikaisemmin. Voit varmistaa toimituksen jättämällä tilauksen sisään mahdollisimman aikaisin, tilauksen sisältöä voit muokata, kunnes se on otettu keräilyyn.

Tilauksen muokkaaminen

Voit muokata jätettyä tilausta aina siihen saakka kunnes se otetaan myymälässä keräilyyn. Tilauksen muokkaaminen edellyttää, että olet rekisteröitynyt Foodie.fi:n käyttäjä. Muutoksia voi tehdä sekä tuotteiden sisältöön että toimitusaikaan. Voit myös peruuttaa tilauksen, jos sitä ei vielä ole kerätty. Voit seurata tilauksen tilaa Foodie.fi –palvelussa joko verkossa tai  mobiilisti Foodie.fi-sovelluksen kautta. Jos tilaus on kerätty, ei sen muokkaaminen ole enää mahdollista. Keräyksen jälkeen lähetämme sähköpostilla tarkan sisällön keräilystä (mm. korvatut tai loppuneet tuotteet).

Tilauksen peruuttaminen

Voit peruuttaa tekemäsi tilauksen vapaasti ja kuluitta, jos tilauksen keräilyä ei ole vielä aloitettu. Peruutuksen voit tehdä rekisteröityneenä asiakkaana Foodie.fi–palvelussa. Mikäli tilaus on jo ehditty keräämään, ei peruuttaminen ole enää mahdollista.

Maksaminen

Verkkomaksaminen on mahdollista kotimaisilla Amex-, Diners-, VISA-, Mastercard- ja Visa Electron -korteilla. Maksua ei voi suorittaa verkkopankin kautta. Verkkomaksussa on mahdollista käyttää myös maksukortin debit-ominaisuutta. Asiakas vastaa itse siitä, syöttääkö hän maksuhetkellä credit- vai debit-korttinumeron tilausjärjestelmään. Palvelu saattaa pyytää maksutapahtuman yhteydessä verkkopankkitunnuksilla tehtävää lisätunnistusta. Verkkomaksussa maksukortille tehdään katevaraus (tilaushetken summa + 15 %). Katevaraus vapautetaan ja lopullinen veloitus tehdään kortille välittömästi keräilyn jälkeen. 15 %:n varaus tehdään, koska tilauksen hinta voi muuttua tilauksen keräilyn ja toimituksen välillä, eikä tilausvaiheessa hyväksyttyä summaa ole mahdollista ylittää. Verkkomaksussa käytössä on S-ryhmän PCI-standardoitu verkkomaksujärjestelmä. Bonus rekisteröidään asiakkaan antamalle kymmennumeroiselle jäsennumerolle, jonka asiakas syöttää tilausvaiheessa järjestelmään. Yritykset voivat hakea Kauppakassin laskutusasiakkuutta. Laskutusasiakkaiden tilaukset laskutetaan jälkikäteen laskulla. S-Business-kortti käy myös maksuvälineenä.

2.1.2017 alkaen maksu kotiintoimituksen yhteydessä ei ole enää mahdollista, vaan ostokset maksetaan, tilauksen teko hetkellä verkkomaksuna tai ne laskutetaan Sale Kauppakassin kanssa tehdyn laskutussopimuksen perusteella jälkikäteen kerran kuussa.

Toimitusalueet

Sale Kauppakassi -tilauksia toimitetaan Oulun alueelle. Helppo tapa tarkistaa kotiintoimituksen saatavuus on syöttää toimitusosoite Foodie-palveluun. Järjestelmä tarkistaa toimitusosoitteen sijainnin ja ilmoittaa, onko kotiinkuljetusta tarjolla kyseiseen osoitteeseen.

Noutomyyntiä käytettäessä kotiosoitteellasi ei ole väliä, vaan kaikki halukkaat voivat tilata tuotteet noutopisteeseen noudettavaksi.

Noutopiste

Noutopiste sijaitsee Sale Raksilan aulassa.  Tuotteet kerätään noutopisteeseen odottamaan noutoikkunan alkuun mennessä. Säilytämme ostokset noutopisteessä valitun noutoikkunan loppuun asti. Saat tilausvahvistuksessa ohjeet noutopisteen toiminnasta. Mikäli et peruuta tilausta ajoissa, etkä nouda tilaustasi, sinulta voidaan veloittaa keräilystä aiheutuneet kustannukset.

Toimitus- ja keräilymaksut

Kaikki toimitusmaksut sisältävät arvonlisäveron. Toimitus- ja keräilymaksu on esitetty tilauksen yhteenveto -sivulla. Toimitus- ja keräilymaksusta saa bonusta. Toimitus- ja keräilymaksut voivat vaihdella sen mukaan, milloin tilaus on jätetty. Valittu noutopäivä ja noutoaika vaikuttavat keräilymaksun suuruuteen. Samana päivänä jätettyyn tilaukseen lisätään lisämaksu. Tarkan voimassa olevan toimitusmaksun näet Foodie-palvelusta, kun olet tekemässä tilausta. Osuuskauppa Arina pidättää itsellään oikeuden muuttaa toimituksen hinnoittelua.

 

 

Punnittavat tuotteet

Jotkut tuotteet punnitaan kaupassa ja hinta määräytyy painon mukaisesti. Tällaisia tuotteita ovat hedelmät, vihannekset, palvelutorituotteet, irtomyynnissä olevat leipomotuotteet, juustot jne. Verkkokaupassa tällaiset tuotteet tilataan kappaleittain ja tuotteen osalta on ilmoitettu kilohinta sekä arvioitu kappalehinta painoon perustuen. Ostoskoriin siis siirtyy tällaisten tuotteiden osalta arviohinta ja lopullinen hinta määräytyy vasta kaupassa keräilyn ja punnituksen yhteydessä. Hedelmissä ja vihanneksissa arviohinta on laskettu niin, että todellinen hinta on usein hieman alhaisempi. Irtomyynnin lihavalmisteissa, juustoissa, kaloissa jne. arviopainona on yleisimmin käytetty 100g. Voit ilmoittaa tilausta tehdessäsi viestissä keräilijälle tarkempia toiveita.

Korvaava tuote

Toimitusehdot hyväksymällä asiakas hyväksyy myös Kauppakassin määrittelemät tuotteiden korvaamisperiaatteet. Korvaava tuote pyritään valitsemaan siten, että se vastaa alkuperäistä tuotetta mahdollisimman hyvin määrältään, laadultaan ja hinnaltaan. Mikäli korvaaminen on sallittu, pyritään keräilyssä aina korvaamaan loppunut tuote.

Keräilyssä noudatetaan ensisijaisesti seuraavia yleisiä korvaamisperiaatteita:

1) Laktoositon korvataan laktoosittomalla.

2) Vähälaktoosinen tuote vähälaktoosisella tai laktoosittomalla.

3) Gluteeniton korvataan gluteenittomalla.

4) Luomu korvataan luomulla.

5) Sokeriton korvataan sokerittomalla.

6) Kevyt- tai light-tuote korvataan kevyellä tai lightilla.

7) Kotimainen korvataan kotimaisella.

8) Tuote korvataan samanmakuisella tuotteella.

Ostoskassi

Tilaamasi tuotteet pakataan muovikasseihin. Tilaukseesi lisätään automaattisesti yksi muovikassi. Riippumatta siitä, kuinka moneen kassiin kauppa on ostoksesi pakannut, sinulta laskutetaan vain yksi muovikassi.

Tilaus

Tilaaminen tehdään osoitteessa www.foodie.fi/oulu

Tilausvahvistus

Kun olet tehnyt tilauksen, saat hetken kuluttua sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Sähköpostin liitteenä on tilausvahvistus myös helppolukuisena pdf-tiedostona. Tarkistathan, että tilauksesi on kaikilta osin juuri sellainen kuin tarkoitit sen olevan. Jos huomaat tilausvahvistuksessa jotain sellaista, mitä et ole tilatessasi tarkoittanut, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun. Kun tilauksesi on kerätty, sinulle lähetetään keräysvahvistusviesti. Siitä näet, jouduttiinko tuotteita korvaamaan tai määriä muuttamaan. Lisäksi keräysvahvistuksessa on tieto tilauksen lopullisesta hinnasta.

Kuitti

Tilauksesta annetaan aina Sale Raksilan kassakuitti, joka vastaa Sale Raksilan normaalia kassakuittia. Asiakkaan tulee tarkistaa saamansa kuitti sekä toimitettujen ostoskassien sisältö toimituksen ja noudon yhteydessä.

S-Bonus

Kauppakassin kautta tehdyistä kauppapalveluostoksista ja keräilymaksusta myönnetään S- bonusta.

Kauppakassin kautta tehdyistä kauppapalveluostoksista ja keräilymaksusta ei voida myöntää S-ryhmän henkilökunta-alennusta.

Yritysasiakkaat

Yritysasiakkaat voivat tehdä Osuuskauppa Arinan kanssa laskutussopimuksen. Laskutussopimus ja sen palautusohjeet saat sähköpostiisi valitsemalla yhteistietojen syöttövaiheessa foodien sivuilla kohdan ”olen yritysasiakas” ja laittamalla täpän kohtaan yrityksellä ei ole vielä Sale Kauppakassin laskutussopimusta, mutta haluamme solmia laskutussopimuksen. Laskutussopimuksia saa tilattua myös Sale Kauppakassin asiakaspalvelusta kauppakassi.oulu (at) sok.fi tai 044 788 5041.

Palauttamisen jälkeen laskutussopimus käsitellään, käsittelyaika on 5 – 10 päivää. Hyväksymisen jälkeen yritys saa laskutusasiakasnumeron ja asiointikortin, mitä vastaan voi tilata Kauppakasseja laskulle. Laskutussopimuksella tehdyt tilaukset laskutetaan kerran kuukaudessa.

Yritykset voivat tilata Kauppakassista myös normaalisti suorittamalla maksun verkkomaksuna maksu- tai luottokortilla. Yritysasiakkaille ei voida myöntää S-bonusta ostoksista.

Vastuunrajoitus

Sale Kauppakassin käyttäjä vastaa kaikesta käyttäjätunnuksellaan sekä salasanallaan tapahtuvasta käytöstä sekä siitä, että käyttö on näiden toimitusehtojen mukaista. Käyttäjä on vastuussa salasanan salassapidosta. Sale Kauppakassi ei vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat asiakkaalle palvelun käytön yhteydessä esim. sen johdosta, ettei palvelu ole käytettävissä, eikä Sale Kauppakassi anna vakuutusta siitä, ettei palvelun toiminnassa ilmene keskeytyksiä tai virheitä. Sale Kauppakassi ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force majeure) aiheuttamista viivästymisistä. Näillä ehdoilla ei rajoiteta sellaista vastuuta, jota ei pakottavan kuluttajansuojalainsäädännön nojalla voida sulkea pois eikä rajoittaa.

Reklamaatiot

Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan tilatut tuotteet ja tilaajan vahvistama nouto- tai toimitusaika.  Heti keräilyn jälkeen ilmoitamme sähköpostilla tilauksen tarkan sisällön (mm. korvatut tai loppuneet tuotteet). Tilauksiin liittyvät reklamaatiot tulee tehdä heti nouto- tai toimitustilanteessa tai viipymättä Sale Kauppakassin asiakaspalveluun kauppakassi.oulu (at) sok.fi tai 044 788 5041. Kaikki reklamaatiot tulee tehdä kahden päivän kuluessa toimituksesta Sale Kauppakassin asiakaspalveluun.

Sale Kauppakassi sitoutuu keräilemään tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu, kohdassa Vastuurajoitukset mainituin rajoituksin. Jos tilauksessa on epäselvyyttä, otamme yhteyttä tilaajaan. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa, niin pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mahdollisiin Asiakkaan ja Sale Kauppakassin välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia. Kuluttajariitalautakunta voi ratkaista kulutushyödykkeitä koskevia riitoja, joissa ostajana on kuluttaja, antamalla suosituksia. Viime kädessä kauppasopimusta tai tilaus- ja toimitusehtoja koskevat erimielisyydet ratkaistaan suomalaisessa tuomioistuimessa. Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, Sinä voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn Sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Henkilötiedot ja niiden käyttö

Sale Kauppakassipalvelua käyttävien asiakkaiden henkilötiedot kerätään ja tallennetaan Digital Foodie Oy:n ylläpitämään asiakasrekisteriin. Henkilötietojen käyttöä koskeva rekisteriseloste on nähtävissä osoitteessa http://fi.foodie.fm/rekisteriseloste

Rekisteröitymällä asiakas antaa suostumuksensa henkilötietojensa käsittelyyn yksityisyydensuojapolitiikan mukaisesti http://fi.foodie.fm/yksityisyyden-suoja/.

S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisterissä ylläpidetään osuuskauppojen jäsenrekisteriä. Tarkemmat tiedot S-ryhmän asiakasomistaja- ja asiakasrekisteristä löydät osoitteesta http://www.s-kanava.fi/web/vk/s-kanavan-rekisteriseloste.